Be Keen on Hair об’єднує роками перевірені рецептури з новітніми технологіями і строгим німецьким підходом. Місія полягає в тому, щоб пропонувати інноваційну, доступну і надійну косметику для кожної жінки.

Уже понад 75 років німецька компанія HACO GMBH & CO.KG служить одній справі: втілює свою пристрасть до красивого волосся в продуктах для перукарського мистецтва. Компанія прагне до професійного розвитку салонів краси і стилістів, пропонуючи широкий спектр засобів догляду, фарб і препаратів для укладання для всіх типів волосся.

Сімейні традиції, досвід і формули передаються у спадок. Сьогодні керівники компанії представляють четверте покоління родини Евальд. А перший препарат з’явився в 1940 році, коли знаменитий майстер-перукар Роберт Шмідт – прадід нинішнього генерального директора Аннегрет Евальд (Annegret Ewald) – розробив тонік для волосся з екологічних компонентів найзеленішою землі Німеччини. Натхненний результатом, вже через два роки засновник зареєстрував компанію в офіційному реєстрі, і представив розширену лінію засобів для вирішення різних проблем з волосяним і шкірним покривом.

Виробник пишається тим, що як і раніше вкладає значні кошти в дослідження потреб ринку, модних тенденцій і розробляє поліпшені препарати з урахуванням нового часу. «Ми живемо фразою« Зроблено в Німеччині »і гарантуємо, що кожен етап виробництва, від лабораторних досліджень, підбору інгредієнтів, тестування і виходу продукту в світло здійснюється власними силами – говорить голава компанії». Такий підхід забезпечує престижну якість, ефективність і безпеку косметичних препаратів. Кожне найменування допомагає розкрити індивідуальність клієнта і дає свободу для професійної реалізації майстра. Ось чому бренд завоював визнання і успішні позиції в більш ніж 25 країнах по всьому світу.

Високоякісні продукти ідеально підходять для повсякденного використання в салонах краси. Якщо ви не байдужі до кольорових трансформацій, велика палітра відтінків надихне можливостями виконати креативні ідеї та отримати розкішний результат. В залежності від побажань і цілей клієнта можна вибрати перманентні або щадні фарби без аміаку і PPD, а за допомогою концентрації окисляючої емульсії поекспериментувати з діапазоном і інтенсивністю кольору.

Спеціально для регулярного очищення торгова марка розробила лінії доглядаючих продуктів: шампуні, кондиціонери, маски, муси, лікувальні комплекси для всіх типів волосся, віку і потреб. Максимальна безпека складів і інгредієнтів – головна причина, по якій все більше число майстрів в світі вибирають Be Keen on Hair.

Розумна ціна є важливою перевагою бренду. При цьому виробник не йде на компроміс в якості і виконанні заявлених обіцянок. Пристрасть до красивого волосся і захоплення інноваціями – це гарантія компанії і ваша впевненість в бездоганній творчості.


Додаткові матеріали